Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55551
Назва: МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Автори: Кукушкін, В.В.
Дацьо, Оксана Григорівна
Ключові слова: аудіювання, вимова, лексичний запас, мотивація, мотиваційні чинники, навчання іноземної мови, французька мова.
Дата публікації: 18-тра-2023
Бібліографічний опис: Кукушкін, В. В., & Дацьо, О. Г. (2023). МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Нова філологія, (89), 149-154. https://doi.org/10.26661/2414-1135-2023-89-21
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу виявити шляхи підвищення мотивації до вивчення французької мови здобувачами вищої освіти. Надано визначення мотивації як психолого-педагогічного феномену, описано та узагальнено основні види мотивації, її структуру та роль у вивченні французької мови у вищій школі, а також розглянуто основні особливості мотивації та їх зв'язок із навчальним процесом. Мотивація є управлінською діяльністю у викладанні іноземної мови і вважається однією з основних проблем її педагогічної методики. Актуальність вивчення іноземних мов сьогодні не викликає сумнівів, адже з розвитком сучасного суспільства, розширенням міжнародного співробітництва та обміну, організацією конференцій з іноземними учасниками у ЗВО тощо від студентів очікується глибоке знання іноземних мов. Мета статті полягає у виявленні дієвих підходів до підвищення мотивації вивчення французької мови. Об’єктом розвідки є французька мова, а предметом – мотиваційний аспект її вивчення. Авторами статті запропоновано можливі варіанти підвищення мотивації під час розвитку як усного мовлення, так і аудіювання, збагачення лексичного запасу. На думку авторів, необхідними умовами для формування та підтримки мотивації у вивченні іноземної мови є використання проблемно-пошукових методів навчання та навчально-методичних матеріалів, що враховують специфіку країни мови, що вивчається, а також використання автентичних матеріалів. Доведено, що мотивація у навчальній діяльності є важливим чинником формування особистості здобувача освіти, розвитку його навичок та вмінь, тому на заняттях з французької мови студентам необхідно пропонувати такі види навчальної діяльності, які сприяють розвитку творчого та інтелектуального потенціалу студентів. Для підтримки мотивації на заняттях із французької мови необхідно створити сприятливе психологічне середовище
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55551
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
831-Текст статті-1623-1-10-20230518.pdf965.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.