Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55552
Назва: АСПЕКТИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В ДЕРЖАВІ
Автори: Гуцало, Людмила
Дацьо, Оксана Григорівна
Приходько, Ілона
Ключові слова: національно-патріотичне виховання, заклади загальної середньої освіти, позакласна робота, вищі школи, педагоги-історики, культурна компетентність, російсько-українська війна.
Дата публікації: сер-2023
Бібліографічний опис: «Аспекти національно-патріотичного виховання майбутніх педагогів під час воєнного стану в державі» № 8(14) (2023): Актуальні питання у сучасній науці http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5844
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті поняття «національно-патріотичне виховання», «ідентичність», «компетентність». Проаналізовано деяку нормативно-правову документацію для детальнішого осмислення мети та принципів усіх рівнів освіти в Україні (Закон України «Про освіту» від5 вересня 2017р.); завдань державних органів щодо популяризації українського громадянського виховання та його складових (Закон України «Проосновні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності» від 13 грудня 2022р.); шляхів і напрямів реалізації патріотичного формування в галузі навчання в різних освітніх закладах нашої держави (Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025р. від 6 червня 2022р.). Досліджені ключові завдання вишів, обов’язки нинішніх науково-педагогічних працівників (Закон України «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 р.); компетентності випускників-істориків, майбутніх учителів шкіл (Стандарт вищої освіти України (Бакалавр) за спеціальністю 032 «Історія та археологія» від 29 квітня 2020р, Стандарт вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (за предметними Актуальні питання у сучасній науціNo8(14)2023805 спеціальностями) у галузі знань 01 Освіта / Педагогіка: проєкт від 14 березня 2023 р.).З’ясовані негативні інформаційні фактори у прищепленні національної ідентичності української молоді. Вивчено виклики для формування історичної свідомості підростаючого покоління в умовах російсько-української війни та форми національного виховання. Звернуто увагу на етапи, компоненти та емоційно-ціннісні почуття патріотизму особистостей.Охарактеризовано необхідність національного становлення майбутніх учителів України в період євроінтеграційних процесів та актуальні методи його реалізації. Окреслено патріотичне виховання учнів закладів загальної середньої освіти на заняттях з історії України та в позаурочний час (особливості та форми проведення). Висвітлені сучасні педагогічні умови національного виховання студентів педагогічних спеціальностей, зокрема істориків. Врахований нинішній формат української освіти. Осмислено ефективність хмарних технологій для проведення змістовних заходів, направлених на патріотичне становлення здобувачів. Описані деякі українські традиції – засоби патріотичного виховання молодого покоління.На основі нормативно-правової документації нашої держави (законів, концепції, стандарту) та напрацювань науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України здійснено аналіз ідей щодо доцільності національно-патріотичного виховання в реаліях російсько-української війни; форм та методів його реалізації для формування національної ідентичності в учнів шкіл та студентів вишів; напрямів такоговиховання; необхідності комп’ютерних (цифрових) технологій для загального розвитку здобувачів під час дистанційного навчання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55552
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5844-Текст статті-5879-1-10-20230823.pdf428.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.