Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривенкова, Руслана Юріївна-
dc.date.accessioned2023-11-20T12:26:08Z-
dc.date.available2023-11-20T12:26:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКривенкова Р. Ю. Стратегія розвитку національного туризму : силабус з навчальної дисципліни для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 24 "Сфера обслуговування" за спеціальністю 242 "Туризм" освітньо-професійної програми "Туризм". – Ужгород : УжНУ, 2023. – 10 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55763-
dc.description.abstractМетою вивчення навчальної дисципліни є формування знань та вмінь щодо вивчення стратегії розвитку національного туризму, аналізу стратегії розвитку національного туризму в тій чи іншій країні, підготовка конкурентоспроможних та кваліфікованих фахівців, здатних вирішувати основні завдання щодо інноваційного та дослідницького характеру в сфері стратегії розвитку національного туризму. Навчальна дисципліна є одним з професійно-орієнтованих курсів програми підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою "Туризм" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти та займає провідне місце в циклі навчальних дисциплін професійної підготовки.Предметом виступає система наукових знань дослідження та окремі складові стратегії розвитку національного туризму, вивчення стратегічного планування національного розвитку туризму на державному, регіональному та місцевому рівнях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: УжНУ (електронний варіант)uk
dc.subjectстратегія розвитку туризмуuk
dc.subjectтуристичні ресурсиuk
dc.subjectаналіз законодавстваuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.titleСтратегія розвитку національного туризму: силабусuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСилабусuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.