Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55820
Назва: Дослідження стану комунікаційних зв’язків дітей молодшого шкільного віку в процесі супроводу під час інклюзивного навчання
Інші назви: Study of the state of communication ties of primary school age children in the process of support during inclusive education
Автори: Саранча, Ірина Григорівна
Осецька, Інна Володимирівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, комунікаційні зв’язки, діти молодшого шкільного віку, супровід
Дата публікації: 2023
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Саранча, І. Г. Дослідження стану комунікаційних зв’язків дітей молодшого шкільного віку в процесі супроводу під час інклюзивного навчання / І. Г. Саранча, І. В. Осецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – Вип. 1 (52). – С. 190–194. – Бібліогр.: с. 193 (4 назви). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Дослідження стану комунікаційних зв’язків дітей молодшого шкільного віку в процесі супро воду під час інклюзивного навчання є дуже актуальною темою в сучасній освіті. Інклюзивне навчання стає все більш поширеним у світі, оскільки воно дозволяє забезпечити рівні можливості для навчання та розвитку всім дітям, незалежно від їхніх особливостей та потреб. Однак, успішне здійснення інклюзивного навчання вимагає налагодження ефективної комунікації між учнями, вчителями та батьками, адже це дозволяє забезпе чити взаєморозуміння, підтримку та розвиток усіх дітей. Метою дослідження є вивчення стану комунікацій них зв’язків дітей молодшого шкільного віку в процесі супроводу під час інклюзивного навчання, з’ясування особливостей комунікації між учнями та вчителями, виявлення проблем взаємодії та розробка рекомендацій для покращення комунікаційних зв’язків в інклюзивному навчанні. При написанні статті було використано наступні методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, що присвячена питанню комунікації дітей мо лодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти, проєктивна методика «Школа звірів», авторська Ан кета-опитувальник для батьків «Визначення рівня адаптованості дитини до школи», робота фокус-груп за участю представників команди супроводу, а також кількісна та якісна обробка даних. Результати дослідження можуть бути корисні для розробки ефективних стратегій супроводу та підтримки дітей з різними освітніми потребами у процесі навчання, що є надзвичайно важливим для успішного здійснення інклюзивної освіти. Дослідження може сприяти вдосконаленню підходів до навчання та виховання дітей в інклюзивному серед овищі, а також забезпеченню їхньої успішної адаптації в суспільс
The state of communication ties of primary school age children in the process of support during inclusive education is a very relevant topic in modern education. Inclusive education allows providing equal opportunities for learning and development to all children, regardless of their characteristics and needs. However, successful implementation of inclusive education requires establishment of effective communication between students, teachers and parents, as this allows for mutual understanding, assistance and development of all children. The purpose of research is to study the state of communication ties of primary school age children in the process of support during inclusive education, to find out characteristics of communication between students and teachers, to identify problems of interaction and to develop recommendations for improving communication ties in the inclusive education. Research methods applied: theoretical analysis of literature devoted to the issue of communication of primary school age children in the conditions of inclusive education, projective method «School of animals», the author’s Questionnaire for parents «Determining the level of child’s adaptation to school», work of focus groups with participation of representatives of the support team, as well as quantitative and qualitative data processing. The results of the study can be useful for development of effective strategies for support and assistance of children with different educational needs in the learning process, which is extremely important for successful implementation of inclusive education. In addition, this research can contribute to improvement of approaches to education and upbringing of children in the inclusive environment, as well as to ensure their successful adaptation in society
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55820
Розташовується у зібраннях:2023 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(52)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.