Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55862
Назва: Роль навчальних завдань з хімії у контексті особистісно орієнтованої навчальної діяльності
Автори: Дзямко, Віталій Михайлович
Дзямко, Вікторія Йосипівна
Стерчо, Іванна Петрівна
Батько, Алла Василівна
Ключові слова: навчальні завдання, запитання, вправи, задачі, хімія, освітня діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дзямко В.М., Дзямко В.Й., Стерчо І.П., Батько А.В. Роль навчальних завдань з хімії у контексті особистісно орієнтованої навчальної діяльності// Наук. вісник Ужгород ун-ту ( Сер. Хімія), 2022, № 2(48),с.84-94.
Короткий огляд (реферат): Умови сьогодення вимагають модернізації системи освіти. Основна увага в державній доктрині розвитку освіти зорієнтована на особистість, а це вимагає внесення певних змін і навіть повної перебудови класичних методичних підходів до навчання. В умовах сьогоднішніх реалій необхідно враховувати зниження рівня вмінь та знань учнів з усіх шкільних предметів, і хімії зокрема. Навчальні завдання відіграють важливу роль у системі освіти. Однак, в умовах дистанційного навчання роль кожного виду навчальних завдань суттєво зростає. Проаналізовано методику використання навчальних завдань під час вивчення хімії в загальноосвітній школі, виявлено недоліки традиційних методик. Запропоновано шлях вирішення цієї проблеми. Визначено основні критерії та показники, за якими перевірялась педагогічна ефективність розробленої методики, зокрема, рефлексія особистісних навчальних досягнень. Встановлено кращу успішність та мотивацію навчання експериментального класу, оскільки переважна більшість учнів досягли високого та достатнього рівня якості знань. Показано зростання індексу комфортності та рівня самооцінки особистих навчальних досягнень в експериментальному класі порівняно з контрольним. Продемонстровано, що такі показники, як здатність до рефлексії особистісних навчальних досягнень, здатність розв’язувати завдання з хімії в учнів експериментального класу також вищі, ніж у контрольному класі.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55862
ISSN: 2414-0260
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної та колоїдної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
278939-Текст статті-643066-1-10-20230511.pdf259.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.