Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55874
Название: Структурно-семантична характеристика німецьких рекламних текстів
Другие названия: Structural and semantic characterization of german advertising texts
Авторы: Головчак, Наталія Іллівна
Кушнірчук, Олена Олексіївна
Ключевые слова: лексико-семантичний рівень, морфологія, номінативна одиниця, рекламний текст, синтаксис, lexical-semantic level, morphology, nominative unit, advertising text, syntax
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Головчак Н.І., Кушнірчук О.О. Структурно-семантична характеристика німецьких рекламних текстів. Закарпатські філологічні студії. 2023. Вип. 28. Т. 1. С. 94–98.
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню структурних і семантичних особливостей рекламного тексту. Мета дослідження полягає у виявленні та описі найбільш значущих домінант структури та лексико-семантичного рівня німецькомов- ного рекламного тексту. Відповідно до основної мети роботи та характеру досліджуваного матеріалу було описано рекламний текст як одиницю рекламного дискурсу та визначено його місце в системі комунікації; встановлено реле- вантні ознаки рекламного тексту та визначено найважливіші елементи лексико-семантичної структури рекламного тексту, які реалізують його комунікативно-прагматичний потенціал. Об'єктом розгляду дослідження є автентичні тексти німецькомовної реклами. Матеріал дослідження отримано в результаті суцільної вибірки з німецькомовних інтернет-сайтів за 2020–2023 роки. Предметом дослідження є особливості структури та лексико-семантичного рівня текстів німецькомовної реклами. Методи дослідження визначені специфікою предмета дослідження та поставле- ними завданнями. Основним загальнонауковим методом є дедуктивний метод. У роботі також застосовано методи контекстуального та функціонального аналізу, метод прагматичної інтерпретації. Автори статті вважають, що з лінгвістичної точки зору реклама – це особлива сфера практичної діяльності, продуктом якої є словесні твори – рекламні тексти. Встановлено, що семантика рекламного тексту зумовлена комунікативним завданням передавання інформації, а структура рекламного тексту визначається особливостями внутрішньої організації одиниць тексту та закономірностями взаємозв'язку цих одиниць у рамках цілісного реклам- ного повідомлення. Під час дослідження було виявлено, що до морфологічних особливостей німецькомовних рекламних текстів можна зарахувати домінування номінативних одиниць, що вербалізують предмети, друге місце посідають одиниці, що означають ознаки, і останнє – одиниці, що вербалізують дії.
This article is devoted to the study of structural and semantic features of the advertising text. The aim of the study is to identify and describe the most significant dominants of the structure and lexical-semantic level. According to the main purpose of the work and the nature of the studied material, the advertising text as a unit of advertising discourse has been described and its place in the system of communication has been defined; relevant features of the advertising text have been identified and the most important elements of the lexical and semantic structure of the advertising text, realising its communicative and pragmatic potential, have been identified. The object of the study is authentic texts of German-speaking advertising. The material of the study is obtained as a result of a continuous sampling from German websites for the years 2020–2023. The subject of the research is the peculiarities of the structure and lexical and semantic level of the texts of German advertising. The research methods are determined by the specifics of the subject of research and the set tasks. The main general scientific method is the deductive method. The methods of contextual and functional analysis and the method of pragmatic interpretation are also applied in the work. The authors of the article consider that from the linguistic point of view advertising is a special sphere of practical activity, the product of which are verbal works – advertising texts. It has been established that the semantics of an advertisement text is conditioned by the communicative task of information transmission, and the structure of an advertisement text is defined by the peculiarities of the internal organization of text units and the regular relationship between these units within the limits of a complete advertisement message. During the study it was revealed that the dominance of nominative units that verbalize objects, second place is taken by the units that denote attributes, and last place by the units that verbalize actions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55874
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf355.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.