Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56028
Title: Роль навчальних завдань з хімії у контексті особистісно орієнтованої освітньої діяльності
Other Titles: The role of teaching assignments in chemistry in the context of personally oriented educational activity
Authors: Дзямко, Віталій Михайлович
Дзямко, В. Й.
Стерчо, Іванна Петрівна
Батько, А. В.
Keywords: навчальні завдання, запитання, вправи, задачі, хімія, освітня діяльність, educational assignments, questions, exercises, problems, chemistry, educational activity
Issue Date: 2022
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Роль навчальних завдань з хімії у контексті особистісно орієнтованої освітньої діяльності / В. М. Дзямко, В. Й. Дзямко, І. П. Стерчо, А. В. Батько // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Хімія; зб. наук. пр. / голов. ред. І. Є. Барчій. – Ужгород : УжНУ, 2022. – №Вип. №2 (48). – С. 84-94. – Бібліогр.: с. 93, 94 (8 назв). – Рез. укр, англ.
Series/Report no.: Хімія;
Abstract: Умови сьогодення вимагають модернізації системи освіти. Основна увага в державній доктрині розвитку освіти зорієнтована на особистість, а це вимагає внесення певних змін і навіть повної перебудови класичних методичних підходів до навчання. В умовах сьогоднішніх реалій необхідно враховувати зниження рівня вмінь та знань учнів з усіх шкільних предметів, і хімії зокрема. Навчальні завдання відіграють важливу роль у системі освіти. Однак, в умовах дистанційного навчання роль кожного виду навчальних завдань суттєво зростає. Проаналізовано методику використання навчальних завдань під час вивчення хімії взагальноосвітній школі, виявлено недоліки традиційних методик. Запропоновано шлях вирішення цієї проблеми. Визначено основні критерії та показники, за якими перевірялась педагогічна ефективність розробленої методики, зокрема, рефлексія особистісних навчальних досягнень. Встановлено кращу успішність та мотивацію навчання експериментального класу, оскільки переважна більшість учнів досягли високого та достатнього рівня якості знань. Показано зростання індексу комфортності та рівня самооцінки особистих навчальнихдосягнень в експериментальному класі порівняно з контрольним. Продемонстровано, що такі показники, як здатність до рефлексії особистісних навчальних досягнень, здатність розв’язувати завдання з хімії в учнів експериментального класу також вищі, ніж у контрольному класі
Today requires modernization of the education system. The main attention in the state doctrine of education development is focused on the personality, and this requires the implementation of certain changes and even a complete restructuring of classical methodological approaches to raising. In the today's realities conditions, it is necessary to take into account the decreasing of the skills and knowledge level of students on all school subjects, including chemistry. Educational tasks play an important role in the education system. However, in distant learning, the role of each type of educational tasks increases significantly. The method of using educational tasks during the study of chemistry in a secondary school was analyzed, and the disadvantages of traditional methods were revealed. Ways to solve this problem are proposed. The main criteria and indicators were determined, according to which the pedagogical effectiveness of the designed methodology was checked, including the self-reflection of personal educational achievements. Better academic performance and motivation of the experimental class was established, as the vast majority of students have achieved a high and sufficient level of knowledge quality. The growth of the comfort index and the level of self-assessment of personal educational achievements in the experimental class compared to the control class was shown. It has been demonstrated that such indicators as the ability to self-reflect personal educational achievements, the ability to solve chemistry assignments for students of the experimental class are also higher than in the control class
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56028
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 2(48) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ.pdf259.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.