Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56121
Назва: Основні етичні цінності та моральні обов’язки вчителя щодо учнів
Інші назви: Basic ethical values and moral duties of a teacher towards students
Автори: Вансач, Петер
Кендерешова, Елена
Ключові слова: етика, цінності, моральність, вчитель, учень, ethics, values, morals, teacher, pupil
Дата публікації: 2023
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Вансач, П. Основні етичні цінності та моральні обов’язки вчителя щодо учнів / П. Вансач, Е. Кендерешова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – №Вип. 2 (53). – C. 22–25. – Бібліогр.: с. 24-25 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є проаналізувати основні етичні цінності вчителя та водночас вказати на мо ральні обов’язки вчителя по відношенню до учнів. Методи дослідження: теоретичний метод – аналіз наукової літератури та практичного досвіду з досліджуваної проблеми. У статті розглянуто цінності людини в цілому та цінності вчителя. Цінності для вчителя ‒ це джерело мотивації, сенс життя і цілі, яких він хоче досягти в житті. Далі увагу зосереджено на особистості вчителя з точки зору професійної, медичної та моральної компетентності. Моральні зобов’язання вчителя перед учнями мають вирішальне значення для реалізації про фесії вчителя. Моральні вимоги суспільства до вчителя можна виразити наступними словами: поважати, під тримувати і любити кожного учня.
The aim of our article is to analyse the basic ethical values of a teacher and at the same time to point out the moral duties of a teacher towards his/her pupils. Research methods: theoretical method – analysis of scientific literature and practical experience of the researched problem. We will deal with the values of a person in general. Ethical values for a teacher represent a source of motivation, the meaning of life, and the goals he wants to achieve in life. We focus on the teacher’s personality in terms of professional, health and moral competence. The moral obligations of a teacher towards the pupils are crucial to the exercise of the teaching profession. The moral demands of society on a teacher can be expressed in the following words: respect, support and love for every pupil. We emphasize the values that are important for a teacher. They include: moral consciousness associated with knowledge (concepts, ideas, principles, rules), values associated with human will and freedom (truthfulness and conscience), and values associated with upbringing (love, friendship, dialogue, tolerance). Teacher`s personality should integrate character traits, personal and intellectual qualities, professional skills and ethical norms. Teacher`s moral duties towards himself are expressed in dreams about the best teacher ‒ dreams about a good teacher. According to the dream of the best teacher, the teacher is creative, passionate about his subject, has the ability to explain, knows how to interest students and develops in them responsibility for their own education. Teacher`s moral duties include the education of respect for parents, women, the elderly, folk traditions and customs, national, historical and cultural values
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56121
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (53) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВНІ ЕТИЧНІ ЦІННОСТІ.pdf707.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.