Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-01-27T13:37:05Z-
dc.date.available2015-01-27T13:37:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТеличко, Н. В. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 168–171 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 171 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/561-
dc.descriptionThe essence of empowerment as a process of inspiration which promotes the increasing possibilities of a group or/and a man to make purposeful choice and realize it into desired action and results has been considered. The main attributes of pedagogical empowerment have been defi ned. The topicality of the bases of pedagogical mastery has been argued. It is supposed that every student having a wish is capable to get necessary skills for achieving progressive changes in the future professional activity striving for professional growth, knowledge obtained the experience of skillful fulfi llment of pedagogical functions, readiness to make experiments in their action. Key words: empowerment, teacher, pedagogical mastery, life strategy.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність емпауерменту як процесу наснаження, що сприяє збільшенню можли- востей людини чи групи осіб здійснювати цілеспря- мований вибір і втілювати його в бажані дії та ре- зультати. Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні основ педагогічної май- стерності. Передбачається, що кожен студент при бажанні здатний отримати необхідні навички для того, щоб досягти прогресивних змін у майбутній професійній діяльності на основі прагнення до фахо- вого зростання, отриманих знань, досвіду майстер- ного виконання педагогічних функцій, готовності йти на експериментування у своїх діях. Ключові слова: емпауермент, учитель, педагогіч- на майстерність, стратегія життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectемпауерментuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectстратегія життяuk
dc.titleРоль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школиuk
dc.title.alternativeRole of pedagogic empowerment in the formation of pedagogical excellence of primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.