Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/561
Назва: Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи
Інші назви: Role of pedagogic empowerment in the formation of pedagogical excellence of primary school teachers
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: емпауермент, учитель, педагогічна майстерність, стратегія життя
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Теличко, Н. В. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 168–171 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 171 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність емпауерменту як процесу наснаження, що сприяє збільшенню можли- востей людини чи групи осіб здійснювати цілеспря- мований вибір і втілювати його в бажані дії та ре- зультати. Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні основ педагогічної май- стерності. Передбачається, що кожен студент при бажанні здатний отримати необхідні навички для того, щоб досягти прогресивних змін у майбутній професійній діяльності на основі прагнення до фахо- вого зростання, отриманих знань, досвіду майстер- ного виконання педагогічних функцій, готовності йти на експериментування у своїх діях. Ключові слова: емпауермент, учитель, педагогіч- на майстерність, стратегія життя.
Опис: The essence of empowerment as a process of inspiration which promotes the increasing possibilities of a group or/and a man to make purposeful choice and realize it into desired action and results has been considered. The main attributes of pedagogical empowerment have been defi ned. The topicality of the bases of pedagogical mastery has been argued. It is supposed that every student having a wish is capable to get necessary skills for achieving progressive changes in the future professional activity striving for professional growth, knowledge obtained the experience of skillful fulfi llment of pedagogical functions, readiness to make experiments in their action. Key words: empowerment, teacher, pedagogical mastery, life strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/561
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕМПАУЕРМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdf274.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.