Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56272
Title: Професійна підготовка фахівців у галузі фізичної культури і спорту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Other Titles: Professional training of specialists in the field of physical culture and sports using information and communication technologies
Authors: Шкірта, Михайло Іванович
Степчук, Надія Володимирівна
Шанта, Іван Федорович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології, освітня діяльність, фахівці у галузі фізичної культури та спорту, здобувачі закладів вищої освіти, сучасні педагогічні технології, information and communication technologies, educational activity, specialists in the field of physical culture and sports, students of higher education institutions, modern pedagogical technologies
Issue Date: 2022
Citation: Шкірта М.І., Степчук Н.В., Шанта І.Ф. Професійна підготовка фахівців у галузі фізичної культури і спорту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2022. Вип. 2(29). С. 138–143.
Series/Report no.: Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка;
Abstract: У статті розглянуто основні напрямки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес майбутніх спеціалістів у галузі фізичної культури та спорту в закладах вищої освіти. Зазначено, що основним завданням фізкультурної освіти є оптимізація навчального процесу у закладах вищої освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій поряд із традиційними засобами навчання розкриває весь потенціал, спрямований на підвищення ефективності навчального процесу та практичної тренерської діяльності, статистичних зборів та обробки даних, просування новітнього програмного забезпечення. Розробка та впровадження у навчальний процес професійно-орієнтованих програм і програмно-педагогічних засобів, спрямованих на оволодіння необхідними знаннями й сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, їх використання, накопичення особистого досвіду у професійно- педагогічній та спортивній діяльності стає одним з основних компонентів підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту. Виявлено, що специфіка педагогічних технологій навчання, побудованих на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, передбачає програмно-методичне забезпечення занять (дидактичних матеріалів нового типу), наявність сучасних технічних засобів (комп'ютерних класів), перерозподіл функцій керування пізнавальною діяльністю між викладачами, студентами та комп’ютерами. Усе це вимагає нових підходів до професійно-педагогічної підготовки студентів. Згідно з проведеним дослідженням, підсумовано, що розробка й упровадження у навчальний процес професійно-орієнтованих програм та програмно-педагогічних засобів, спрямованих на оволодіння необхідними знаннями й сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, їх використання, накопичення особистого досвіду у професійно- педагогічній та спортивній діяльності перетворюється на один з основних компонентів підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту.
The article examines the main directions of the introduction of information and communication technologies into the educational process of future specialists in the field of physical culture and sports in higher education institutions. It is noted that the main task of physical education is the optimization of the educational process in institutions of higher education by means of information and communication technologies. The use of new information and communication technologies, along with traditional means of education, reveals all the potential aimed at increasing the effectiveness of the educational process and practical coaching activities, statistical collection and data processing, promotion of the latest software. The development and introduction into the educational process of professionally-oriented programs and program-pedagogical tools aimed at mastering the necessary knowledge, modern information and communication technologies, their use, accumulation of personal experience in professionalpedagogical and sports activities, becomes one of the main components of the training of specialists in the field of physical culture and sports. It was revealed that the specifics of pedagogical learning technologies, built on the basis of modern information and communication technologies, provide software and methodological support for classes (didactic materials of a new type), the availability of modern technical means (computer classes), redistribution of cognitive activity management functions between teachers, students and computers. All this requires new approaches to professional and pedagogical training of students. Based on the conducted research, it should be noted that the development and introduction into the educational process of professionally-oriented programs and program-pedagogical tools aimed at mastering the necessary modern information and communication knowledge, their use, accumulation of personal experience in professional-pedagogical and sports activities becomes one of the main components of the training of specialists in the field of physical culture and sports.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56272
ISSN: 2219-5203
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138-143.pdf233.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.