Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56283
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.contributor.author | Дешко, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Раінчук, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-30T08:28:28Z | - |
dc.date.available | 2023-11-30T08:28:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56283 | - |
dc.description.abstract | Актуальність досліджуваної нами проблеми випливає із потреби створення дієвих механізмів виховання патріотизму у студентів університету, як майбутніх громадян країни. Ефективність виховання патріотизму забезпечується комплексним впливом на особистість (емоційну, мотиваційну, когнітивну, поведінкову сфери), який може бути досягнутий через реалізацію технології виховання. Мета дослідження полягає у розкритті сутності розробки технології виховання патріотизму студентів університету, обґрунтуванні її структурних компонент: концептуальної, змістової, процесуальної. Концептуальні засади технології ґрунтуються на філософії патріотизму та методології управління розвитком особистості у процесі освіти, навчання і виховання. Змістова частина технології оперує поняттями цілі і завдання виховання; зміст матеріалу для аналізу, обговорення; індивідуальні можливості та особисте бачення, індивідуальний досвід та особиста позиція. Процесуальна частина технології полягає у організації освітньо-виховного процесу з використанням методів і форм взаємодії студентів на різних рівнях; продукуванні активностей (з використанням сторітелінгу, патріотично орієнтованих квестів, флешмобів, участі у волонтерському русі та соціально-патріотичних проєктах); управлінні розвитком і саморозвитком особистості у виховному процесі, його діагностуванні. Перспективи подальшого дослідження полягають у організації і проведенні пілотного експерименту на предмет визначення педагогічних умов ефективності впровадження технології виховання патріотизму студентів університету. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | педагогіка вищої школи. | uk |
dc.subject | патріотизм, технологія виховання патріотизму, структура технології, студенти університету. | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ | uk |
dc.title.alternative | THEORETICAL BASIS OF THE DEVELOPMENT OF THE TECHNOLOGY FOR PATRIOTIC EDUCATION IN THE STUDENT YOUTH | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статт Опачко_Дешко_Раінчук.docx | 48.74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.