Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56302
Назва: | Перетин кордону українськими власниками автомобілів з іноземною реєстарцією як виклик ефективності прикордонного руху |
Інші назви: | CROSSING THE BORDER BY UKRAINIAN OWNERS OF FOREIGN REGISTERED VEHICLES AS A CHALLENGE TO THE BORDER TRAFFIC EFFECTIVENESS |
Автори: | Зан, Михайло Петрович Шелемба, Михайло Михайлович |
Ключові слова: | Транскордонне співробітницво, Власники автомобілів із іноземними номерами, Прикордонний рух, Перетин кордону, "Пересічка", Корупція |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТОВ «РІК-У» (м. Ужгород) |
Бібліографічний опис: | Шелемба М., Зан М. Перетин кордону українськими власниками автомобілів з іноземною реєстарцією як виклик ефективності прикордонного руху. Емпіричне соціологічне дослідження транскордонного співробітництва у Карпатському регіоні: монографія / за заг. ред. С.І. Устича. Ужгород: ТОВ «РІК-У», 2018. С. 174–188. |
Короткий огляд (реферат): | У рамках реалізації проєкту «Обмін ноу-хау для більш ефективного управління Шенгенським кордоном між Словаччиною / Україною та Норвегією / Росією» («SK08 Транскордонне співробітництво», номер проєкту СВС 01018 (2016–2017 рр.) дослідниками вивчено аспекти громадської активності, стан політико-кон’юнктурних питань щодо проблеми ввезення та використання в Україні автомобілів із іноземною реєстрацією. Доведено, що нинішня ситуація державного регулювання зазначеної сфери не влаштовує достатньо велику кількість громадян, які є власниками автомобілів цієї категорії, що проявляється в їх колективній участі щодо спротиву державному регулятору, виникненні різних громадських організацій та використанні окресленого питання у політичних маніпуляціях. Нарощування рівня прямого та непрямого адміністративного втручання з боку державних органів влади не забезпечить вирішення проблеми «пересічки». Дослідження свідчить, що учасники ринку «пересічки», незважаючи на посилення регуляторних заходів з боку держави, вдаються до пошуку нових територіальних напрямів ввезення таких авто, і, ймовірно, в подальшому такі схеми будуть змінені відповідно до нових параметрів регулювання. Також не виключено, що протестні заходи матимуть більш широкі масштаби, оскільки соціально-економічна ситуація в країні протягом останніх років зазнала погіршення. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56302 |
ISBN: | ISBN 978-617-7692-03-3 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри політології і державного управління |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монографія_ емпіричне дослідження_2018.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.