Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56686
Title: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РЕКЛАМНОГО РИНКУ
Authors: Брензович, Катерина Степанівна
Рябак, Вікторія
Keywords: реклама, рекламна діяльність, рекламний бюджет, структура світового рекламного ринку, рекламний сегмент, Інтернет-реклама, комунікації, технології, медіа носії, попит.
Issue Date: 2023
Citation: Рябак В.А., Брензович К.С. Тенденції та перспективи розвитку світового рекламного ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство.2023. Вип.49. С.132-136.
Abstract: Стаття присвячена аналізу тенденцій та перспектив розвитку світового рекламного ринку під впливом мінливих умов ринкового середовища та науково-техічного прогресу. Визначено, що інформатизація світової економіки та розвиток сучасних медіа ринків призвели до диверсифікації реклами, появи нових, більш ефективних її видів. Виокремлено основні тенденції розвитку реклами в сучасному суспільстві, серед яких створення нового формату комунікації зі споживачем, використання нестандартних медіаносіїв рекламного повідомлення, глобалізація рекламних кампаній та інші. Досліджено трансформації структури світового рекламного ринку та роль основних видів реклами на ринку, особливості географічної структури рекламного ринку. Проаналізовано передумови та тенденції розвитку Інтернет-реклами.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56686
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УЖНУ №49_2023.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.