Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козолуп, Марія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T11:22:58Z | - |
dc.date.available | 2015-01-28T11:22:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Козолуп, М. С. Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США [Текст] / М. С. Козолуп // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 98–101. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 100–101 (15 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566 | - |
dc.description | The content of programs for students majoring in sciences in the United States of America higher educational establishments has been analyzed in the paper. Particularly, the place of courses dedicated to academic communicative competence formation has been identified both in general education core curricula and major programs. The role of state regulation in specifying the content of programs for students majoring in sciences in the US higher educational establishments has been evaluated. Key words: content of training programs, students majoring in sciences professional training, academic communicative competence. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто зміст навчальних програм з під- готовки майбутніх фахівців природничого профілю у вищих навчальних закладах Сполучених Штатів Америки. Зокрема, визначено місце курсів, спрямованих на формування акаде- мічної комунікативної компетенції студентів, у програмах загальноосвітнього та спеціального блоків. Здійснено оцінку ролі державних установ у регулюванні змісту навчальних про- грам підготовки спеціалістів природничого напрямку у закла- дах вищої освіти США. Ключові слова: зміст навчальної програми, підготовка майбутніх фахівців природничого профілю, академічна кому- нікативна компетенція. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | зміст навчальної програми | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців природничого профілю | uk |
dc.subject | академічна комунікативна компетенція | uk |
dc.title | Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США | uk |
dc.title.alternative | State regulation of the communicative aspect of science major training programmes in the USA universities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО АСПЕКТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf | 514.52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.