Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566
Назва: Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США
Інші назви: State regulation of the communicative aspect of science major training programmes in the USA universities
Автори: Козолуп, Марія Степанівна
Ключові слова: зміст навчальної програми, підготовка майбутніх фахівців природничого профілю, академічна комунікативна компетенція
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Козолуп, М. С. Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США [Текст] / М. С. Козолуп // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 98–101. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 100–101 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст навчальних програм з під- готовки майбутніх фахівців природничого профілю у вищих навчальних закладах Сполучених Штатів Америки. Зокрема, визначено місце курсів, спрямованих на формування акаде- мічної комунікативної компетенції студентів, у програмах загальноосвітнього та спеціального блоків. Здійснено оцінку ролі державних установ у регулюванні змісту навчальних про- грам підготовки спеціалістів природничого напрямку у закла- дах вищої освіти США. Ключові слова: зміст навчальної програми, підготовка майбутніх фахівців природничого профілю, академічна кому- нікативна компетенція.
Опис: The content of programs for students majoring in sciences in the United States of America higher educational establishments has been analyzed in the paper. Particularly, the place of courses dedicated to academic communicative competence formation has been identified both in general education core curricula and major programs. The role of state regulation in specifying the content of programs for students majoring in sciences in the US higher educational establishments has been evaluated. Key words: content of training programs, students majoring in sciences professional training, academic communicative competence.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.