Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566
Title: Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США
Other Titles: State regulation of the communicative aspect of science major training programmes in the USA universities
Authors: Козолуп, Марія Степанівна
Keywords: зміст навчальної програми, підготовка майбутніх фахівців природничого профілю, академічна комунікативна компетенція
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Козолуп, М. С. Нормативне регулювання комунікативного аспекту професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю у США [Текст] / М. С. Козолуп // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 98–101. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 100–101 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто зміст навчальних програм з під- готовки майбутніх фахівців природничого профілю у вищих навчальних закладах Сполучених Штатів Америки. Зокрема, визначено місце курсів, спрямованих на формування акаде- мічної комунікативної компетенції студентів, у програмах загальноосвітнього та спеціального блоків. Здійснено оцінку ролі державних установ у регулюванні змісту навчальних про- грам підготовки спеціалістів природничого напрямку у закла- дах вищої освіти США. Ключові слова: зміст навчальної програми, підготовка майбутніх фахівців природничого профілю, академічна кому- нікативна компетенція.
Description: The content of programs for students majoring in sciences in the United States of America higher educational establishments has been analyzed in the paper. Particularly, the place of courses dedicated to academic communicative competence formation has been identified both in general education core curricula and major programs. The role of state regulation in specifying the content of programs for students majoring in sciences in the US higher educational establishments has been evaluated. Key words: content of training programs, students majoring in sciences professional training, academic communicative competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/566
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.