Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56792
Title: Основи менеджменту
Authors: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ «Говерла»
Citation: Сусліков Л. М., Студеняк І. П. Основи менеджменту : навчальний посібник. / І. І. Опачко, Б. М. Коперльос – Ужгород : Видавничий центр УжНУ „Говерла”,2009 – 128 с.
Abstract: Посібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менеджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи менеджменту” – ознайомити студентів з науковими основами управління організацією, набутті комплексу знань щодо вибору нових форм і методів управління при створенні цілісної, ефективної та гнучкої системи управління організацією в умовах постійно змінюваного середовища, формування в них сучасного підходу до розв'язання як технічних, так і соціально-економічних проблем, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом в умовах ринкових відносин, а також набуття вмінь і практичних навичок створення умов для творчої та ефективної роботи
Type: Text
Publication type: Книга, підручник
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56792
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ -.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.