Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56831
Title: Вплив методів оцінювання на проміжні результати студентів-медиків
Other Titles: Influence of assessment methods on intermediate results of medical students
Authors: Король, Наталія Іванівна
Кут, Микола Михайлович
Лендєл, Василь Георгійович
Сливка, Михайло Васильович
Онисько, Михайло Юрійович
Кривов’яз, Андрій Олександрович
Русин, Іван Федорович
Фаринюк, Юрій Іванович
Keywords: якість навчання, успішність навчання, тестування, форма навчання, quality of education, academic success, testing, form of education
Issue Date: 2023
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Вплив методів оцінювання на проміжні результати студентів-медиків / Н. І. Король, М. М. Кут, В. Г. Лендєл та ін. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Хімія; зб. наук. пр. / редкол.: І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.П. Антонович та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2023. – №Вип. №1 (49). – С. 45-49. – Бібліогр.: с. 48-49 (9 назв). – Рез. укр, англ.
Series/Report no.: Хімія;
Abstract: Проведене дослідження виявило, що студенти 1 курсу медичного факультету надають перевагу дистанційній формі навчання та використанню тестування з множинним вибором на електронній освітній платформі при вивченні курсу "Біоорганічна хімія". Водночас, традиційні аудиторні заняття без використання наочних засобів та завдань з відкритою відповіддю показали найнижчі показники успішності, але студенти зазначили, що саме на таких заняттях вони найефективніше засвоюють навчальний матеріал, водночас зазначено, що якісні засоби наочності також сприятливо впливають на засвоюваність. Відповідно до отриманих результатів, рекомендується продовжувати розвивати банк завдань та використовувати електронну освітню платформу з тестуванням із множинним вибором, проте модифікувати завдання та змінювати параметри тесту. Дослідження вказує на те, що студенти позитивно сприймають використання технологій та інтерактивних методів навчання, які забезпечують більш гнучкий режим навчання та можливість самостійного вивчення матеріалу. Результати дослідження можуть бути корисними при розробці програм навчання та підвищенні якості освітнього процесу. В подальшому, можна розглянути можливість впровадження більш широкого спектру інтерактивних методів навчання та використання сучасних технологій, що підтримують активну інтеграцію студентів до процесу освоєння навчального матеріалу.
The conducted research revealed that first-year students of the medical faculty prefer distance learning and the use of multiple-choice testing on an electronic educational platform when studying the course "Bioorganic Chemistry." Meanwhile, traditional classroom sessions without visual aids and open-ended questions showed the lowest performance indicators. However, students mentioned that they most effectively assimilate the educational material during such sessions, while also acknowledging the positive impact of quality visual aids on comprehension. Based on the obtained results, it is recommended to continue developing a question bank and utilizing the electronic educational platform with multiple-choice testing, but with modifications to the tasks and variations intest parameters. The research indicates that students perceive the use of technology and interactive teaching methods positively, which provide a more flexible learning environment and the opportunity for independent study. The research findings can be valuable in curriculum development and improving the quality of the educational process. Furthermore, it is worth considering the possibility of implementing a wider range of interactive teaching methods and utilizing modern technologies that foster active student engagement in the learning process.
Description: https://drive.google.com/file/d/1zG1e0zUFzVNMsXYzqTBpF0HpEl3kY6wG/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56831
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія Хімія Випуск 1 (49) 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вплив методів....pdf591.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.