Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5692
Title: Компетентнісний підхід як чинник якісної вищої освіти
Other Titles: Competency based approach as factor of qualitative higher education
Authors: Сідун, Лариса Юріївна
Keywords: якісна освіта, компетентнісний підхід, компетенції, компетентний фахівець
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сідун, Л. Ю. Компетентнісний підхід як чинник якісної вищої освіти [Текст] / Л. Ю. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 133–136. – Бібліогр.: с. 135–136 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається питання актуальності упровадження компетентнісного підходу як одного з чинників забезпечення якісної вищої освіти, щоб підготувати високоінтелектуального, обізнаного і компетентного фахівця, який би володів необхідним набором компетенцій для задоволення потреб інформаційного суспільства і відповідав усім вимогам сучасного життя. Ключові слова: якісна освіта, компетентнісний підхід, компетенції, компетентний фахівець.
The article presents the issue of topicality of a competence approach application as one of the factors in providing quality of higher education to train a highly intellectual, well-educated and competent specialist, possessing a set of competencies necessary to satisfy the needs of informational society and correspond to all requirements of contemporary life. Key words: quality education, competence approach, competencies, competent specialist.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5692
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.