Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5693
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солдатенко, М.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T08:27:07Z | - |
dc.date.available | 2016-01-11T08:27:07Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Солдатенко, М. М. Теоретичні аспекти навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / М. М. Солдатенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 136–138. – Бібліогр.: с. 137 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5693 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються деякі особливості пізнавального процесу, механізми його взаємодії з практичною діяльністю і комунікацією. Розглядається навчальне і наукове пізнання, процеси розвитку знання та “виробництва” наукового знання. Пізнавальна діяльність розглядається як процес отримання нового знання через механізми сприйняття інформації, її осмислення, запам’ятовування та використання знань у практичній діяльності. Аналізується характер взаємодії нового знання як з окремими компонентами соціальної реальності, так і з тим знанням, яке йому передувало. Ключові слова: пізнавальна діяльність, інформація, знання. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article deals has considered the issues of cognitive activity, the mechanisms of its interconnection are with practical activity and communication have been analyzed. The learning and scientific cognition, the processes of the scientific knowledge development and creation have been considered. The cognitive activity is regarded as the process of new knowledge acquisition by the mechanisms of perception of information, it’s realizing, learning and using in practical activity. The character of interrelation of now knowledge with certain components of the social reality as well as with previous knowledge has been analyzed. Key words: cognitive activities, information, knowledge. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | інформація | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.title | Теоретичні аспекти навчально-пізнавальної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Theoretical aspects of cognitive activity | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 163.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.