Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5693
Название: Теоретичні аспекти навчально-пізнавальної діяльності
Другие названия: Theoretical aspects of cognitive activity
Авторы: Солдатенко, М.М.
Ключевые слова: пізнавальна діяльність, інформація, знання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Солдатенко, М. М. Теоретичні аспекти навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / М. М. Солдатенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 136–138. – Бібліогр.: с. 137 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються деякі особливості пізнавального процесу, механізми його взаємодії з практичною діяльністю і комунікацією. Розглядається навчальне і наукове пізнання, процеси розвитку знання та “виробництва” наукового знання. Пізнавальна діяльність розглядається як процес отримання нового знання через механізми сприйняття інформації, її осмислення, запам’ятовування та використання знань у практичній діяльності. Аналізується характер взаємодії нового знання як з окремими компонентами соціальної реальності, так і з тим знанням, яке йому передувало. Ключові слова: пізнавальна діяльність, інформація, знання.
The author of the article deals has considered the issues of cognitive activity, the mechanisms of its interconnection are with practical activity and communication have been analyzed. The learning and scientific cognition, the processes of the scientific knowledge development and creation have been considered. The cognitive activity is regarded as the process of new knowledge acquisition by the mechanisms of perception of information, it’s realizing, learning and using in practical activity. The character of interrelation of now knowledge with certain components of the social reality as well as with previous knowledge has been analyzed. Key words: cognitive activities, information, knowledge.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5693
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf163.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.