Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТалаш, І.О.-
dc.date.accessioned2016-01-11T09:22:07Z-
dc.date.available2016-01-11T09:22:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТалаш, І. О. Формування етнічної ідентифікації майбутніх вчителів як шлях до розширення україномовного освітнього простору [Текст] / І. О. Талаш // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 144 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5696-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми розвитку етнічної ідентифікації і формування культури професійного мовлення майбутніх вчителів. Ключові слова: етнічна ідентифікація, етнічна маргінальність, когнітивний компонент етноідентифікації, національна самосвідомість.uk
dc.description.abstractProblems of development ethic’s identification and formation culture of professional speech future teachers has been considered by the author of the article. Key words: ethic’s identification, ethic’s marginal, cognitive component of ethic’s identification, nationals self-awareness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectетнічна ідентифікаціяuk
dc.subjectетнічна маргінальністьuk
dc.subjectкогнітивний компонент етноідентифікаціїuk
dc.subjectнаціональна самосвідомістьuk
dc.titleФормування етнічної ідентифікації майбутніх вчителів як шлях до розширення україномовного освітнього просторуuk
dc.title.alternativeFormation of ethnic identification of future teachers as a way to expand the Ukrainian-language educational spaceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.