Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5698
Title: Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця
Other Titles: Peculiarities of application of case-method in training the future specialist
Authors: Товканець, Г.В.
Keywords: інтерактивні технології, кейс-метод, типи кейсів, педагогічна та освітня цінність, професійна педагогічна підготовка
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Товканець, Г. В. Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця [Текст] / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 148–150. – Бібліогр.: с. 149–150 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті охарактеризовано кейс-метод як форму інтерактивних технологій. Визначено умови ефективності та роль кейс-методу у формуванні професійної компетенції майбутнього фахівця. Виокремлено типи кейсів. Ключові слова: інтерактивні технології, кейс-метод, типи кейсів, педагогічна та освітня цінність, професійна педагогічна підготовка.
The author of the article has characterized the case-method as a form of interactive technologies. The conditions of effectiveness and the role of case-method in the formation of professional competence of the future specialist have been defined as well as the types of cases. Key words: interactive technology, case method, the types of cases, the pedagogical and educational value, professional teacher training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5698
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ.pdf157.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.