Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5698
Title: | Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця |
Other Titles: | Peculiarities of application of case-method in training the future specialist |
Authors: | Товканець, Г.В. |
Keywords: | інтерактивні технології, кейс-метод, типи кейсів, педагогічна та освітня цінність, професійна педагогічна підготовка |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Товканець, Г. В. Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця [Текст] / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 148–150. – Бібліогр.: с. 149–150 (8 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті охарактеризовано кейс-метод як форму інтерактивних технологій. Визначено умови ефективності та роль кейс-методу у формуванні професійної компетенції майбутнього фахівця. Виокремлено типи кейсів.
Ключові слова: інтерактивні технології, кейс-метод, типи кейсів, педагогічна та освітня цінність, професійна педагогічна підготовка. The author of the article has characterized the case-method as a form of interactive technologies. The conditions of effectiveness and the role of case-method in the formation of professional competence of the future specialist have been defined as well as the types of cases. Key words: interactive technology, case method, the types of cases, the pedagogical and educational value, professional teacher training. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5698 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ.pdf | 157.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.