Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57161
Title: Використання математичного апарату та ІКТ для розв’язання прикладних задач
Other Titles: Using Mathematical Tools and ICT for Solving Applied Problems.
Authors: Iчанська, Н. В
Лозицький, Д. Ю
Keywords: освiтнiй процес, прикладнi задачi, iнформацiйнi-комунiкацiйнi те- хнологiї, цифровiзацiя, iнженернi завдання, центр мас, центр мас, Maple, educational process, applied problems, information and communication technologies, digitalization, engineering tasks, center of mass, center of mass
Issue Date: 2023
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Ічанська, Н. В. Використання математичного апарату та ІКТ для розв’язання прикладних задач / Н. В. Ічанська, Д. Ю. Лозицький // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. М. М. Маляр. – Ужгород : Говерла, 2023. – №2№Вип. 43. – С. 119-129. – Бібліогр.: с. 127-129 (20 назв). – Рез. укр., англ.
Series/Report no.: Математика і інформатика;
Abstract: У сучасному iнформацiйному суспiльствi, де кiлькiснi данi та обробка iнформацiї вiдiграють ключову роль, використання математичного апарату та iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй (IКТ) стає необхiднiстю. Це є надзвичайно важливим для моделювання, розв’язання складних прикладних задач у наукових дослiдженнях i виробничiй дiяльностi. У роботi дослiджено особливостi математичної пiдготовки студентiв iнженерних спецiальностей i розглянуто можливостi вдосконалення освiтнього процесу шляхом застосування IКТ. Авторами пiдкреслено роль i важливiсть застосування математично- го апарату та iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй при розв’язаннi практичних завдань у рiзних галузях. У статтi наведено деякi приклади математичних задач, якi застосовуються при розв’язаннi iнженерних завдань. Використання таких задач при вивченнi курсу вищої математики демонструє зв’язок теорiї з практикою й сприяє пiдвищенню мотивацiї до вивчення математики та застосуванню математичного апарату при дослiдженнях виробничих процесiв. Для полiпшення ефективностi навчання, авторами запропоновано шляхи оптимiзацiї освiтнього процесу та можливостi використання сучасних iнформацiйних технологiй для розв’язання практичних завдань.
In the modern information society, where quantitative data and information processing play a crucial role, the use of mathematical tools and information and communication technologies (ICT) becomes a necessity. This is particularly important for modeling and solving complex applied problems in scientific research and industrial activities. The paper explores the peculiarities of students’ mathematical training in engineering specialties and discusses the possibilities of improving the educational process through the application of ICT. The authors emphasize the role and importance of using mathematical tools and information and communication technologies in solving practical tasks in various fields. The article provides some examples of mathematical problems that are applied in solving engineering tasks. The use of such problems in the study of higher mathematics demonstrates the connection between theory and practice and promotes motivation for learning mathematics and applying mathematical tools in production process research. To enhance the effectiveness of education, the authors propose ways to optimize the educational process and opportunities for using modern information technologies to solve practical tasks.
Description: https://drive.google.com/file/d/17RxuHJOrsWGhzvpBavfM50D2pXTCyE4k/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57161
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Том 43, №2 — 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО.pdf668.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.