Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57187
Назва: Формування стоматологічної культури серед школярів як соціально-педагогічна проблема
Інші назви: Formation of dental culture among school students as a social and pedagogical problem
Автори: Мельник, Володимир Семенович
Горзов, Віталія Володимирівна
Дячук, Едіта Йосипівна
Гриненко, Євгенія Михайлівна
Мельник, Софія Володимирівна
Ключові слова: здоров’я учнів, здоровий спосіб життя, стоматологічна культура, санітарно-просвітницька робота, соціально-педагогічна проблема
Дата публікації: 2023
Видавництво: «Україна. Здоров'я нації»
Бібліографічний опис: Мельник В.С., Дячук Е.Й., Горзов В.В., Гриненко Є.М., Мельник С.В. Формування стоматологічної культури серед школярів, як соціально-педагогічна проблема. «Україна. Здоров'я нації», №3, 2023, с.95-99.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми формування стоматологічної культури школярів визначається необхідністю вирішення таких протиріч: між потребою суспільства у здоровій особистості та низьким рівнем стоматологічної культури молодого покоління; між необхідністю формування стоматологічної культури учнів та недостатньою розробкою методичного забезпечення аналізованого процесу.Протягом останніх років у світовій і вітчизняній медичній науці та практиці зростає інтерес до проблеми формування стоматологічної культури підростаючого покоління. І це невипадково. Серед відхилень у стані здоров’я стоматологічні захворювання школярів посідають провідне місце.
Опис: Серед факторів, що шкодять стоматологічному здоров’ю, найчастіше учні вказували на погану гігієну ротової порожнини – 398 (95,2%), тютюнопаління – 282 (67,5%), вживання спиртних напоїв – 193 (46,2%), ігнорування профілактичних оглядів у лікаря-стоматолога – 180 (43,1%). Більшість школярів – 133 (31,8%) – використовує для чищення зубів зубну пасту для дорослих, меншість –дитячу. За оцінкою самих школярів, більшість із них (224 респонденти, 53,6%) багато дізналася у школі про стоматологічне здоров’я. Лише 34 (8,1%) респонденти вважають, що жодних нових знань у цій сфері вони не набули. У роботі 6,2% вчителів чітко проявляється установка на цілісний розвиток стоматологічної культури школярів, яскраво виражена потреба в опрацюванні недостатніх стоматологічних знань та умінь. У 42,5% вчителів хороша, а в 48,4% освітян задовільна установка на розвиток стоматологічної культури учнів. 2,9% вчителів опинилися на недопустимо низькому рівні роботи з питань стоматологічних знань, умінь та навичок учнів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57187
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
781-Текст статті-1667-1-10-20231114.pdf214.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.