Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5721
Title: | Проблеми підготовки вчителів початкових класів у вітчизняній педагогічній науці |
Other Titles: | To the issue of training of future primary school teachers in the contemporary home literature |
Authors: | Хома, О.М. |
Keywords: | професійна підготовка, особистісно-орієнтоване навчання, психологічна готовність випускника |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Хома, О. М. Проблеми підготовки вчителів початкових класів у вітчизняній педагогічній науці [Текст] / О. М. Хома // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 171–173. – Бібліогр.: с. 172–173 (8 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті подається науково-педагогічний аналіз проблеми підготовки вчителів початкових класів. Розкрито систему психолого-педагогічної підготовки майбутнього педагога, визначено шляхи, які сприяють формуванню вмінь його особистісного і професійного самовдосконалення.
Ключові слова: професійна підготовка, особистісно-орієнтоване навчання, психологічна готовність випускника. The author of the article has conducted psychological analysis of the issues of teachers’ training for their future profession. The system of psycho-pedagogical training of future teachers has been disclosed as well as the ways, which direct to the formation of personal and professional skills. Key words: vocational training, personality-oriented education, psychological readiness to graduate. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5721 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.pdf | 152.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.