Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5723
Title: Формування готовності дошкільників до успішного навчання
Other Titles: Forming the readiness of preschool pupils to the successful studies
Authors: Черепаня, Н.І.
Keywords: готовність дитини до навчання, компоненти готовності до школи, успішність навчання, прогнозування успішності навчання у школі
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Черепаня, Н. І. Формування готовності дошкільників до успішного навчання [Текст] / Н. І. Черепаня // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 175–177. – Бібліогр.: с. 177 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті висвітлено результати логіко-комбінаторного експериментального моделювання процесу формування готовності дошкільника до успішного навчання у школі, а також виявлені істотні залежності між розвитком компонентів (інтелектуальних, емоційно-вольових) готовності дітей до шкільного навчання і їх успіхами в навчанні. Ключові слова: готовність дитини до навчання, компоненти готовності до школи, успішність навчання, прогнозування успішності навчання у школі.
The author of the article has provided the results of experimental design of process of forming of readiness of preschool child. She has also found out substantial dependences between development of components (intellectual, emotionally volitional) of readiness of children to the school teaching and their successes in studies. Keywords: readiness of child to the studies, components of readiness to school, progress of studies, prognostication of progress of studies at school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5723
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.