Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57326
Назва: Сучасні тенденції організації обслуговування у вітчизняному готельному бізнесі.
Інші назви: Сучасні тенденції організації обслуговування у вітчизняному готельному бізнесі.
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Мазюкевич, Євген
Ключові слова: ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Дата публікації: 2023
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Корсак Р., Мазюкевич Є. Сучасні тенденції організації обслуговування у вітчизняному готельному бізнесі. Розвиток су часної освіти і н ауки: результати, проблеми, перспективи. Том ХV: Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів / [Р ед .: ҐжесякҐжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – ХерсонХерсон: Посвіт , 2023. С. 205-208
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день, в умовах війни та інтеграції України у європейську спільноту, перед вітчизняним готельним бізнесом з’явилося нове завдання – завоювання стійкого положення на міжнародному ринку. Вирішення цієї задачі полягає у забезпеченні готельних послуг високої якості, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності закладів гостинності та застосування міжнародних стандартів і правил
Опис: Багато фахівці в області готельного бізнесу прийшли до висновку, що специфіка комплексу гостинності полягає у швидкому і нагальному вирішенні проблем, що стосуються обслуговування. Саме цей фактор є одним з найбільш вагомих при виборі гостем готельного закладу. Наприклад, час надання ряду готельних послуг, таких як бронювання і заселення, вимірюється навіть секундами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57326
ISSN: 978-617 -80038003-18 -0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.