Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5733
Title: Особливості ціноутворення на основні послуги в готелі з урахуванням цільового прибутку
Other Titles: The peculiarities of pricing on the main hotel service with regard for target profit
Authors: Єгупова, І.М.
Keywords: ціна, метод ціноутворення, рентабельність послуг, рентабельність продажів, цільовий прибуток, постійні витрати
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Єгупова, І. М. Особливості ціноутворення на основні послуги в готелі з урахуванням цільового прибутку / І. М. Єгупова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 93–99. – Бібліогр.: с. 99 (13 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті розглянуті особливості, достоїнства і недоліки існуючих методологічних підходів до встановлення тарифів на основні послуги в готелях. Представлений розроблений автором укрупнений алгоритм реалізації методу зворотного ціноутворення. Досліджені сучасні підходи до обліку цільового прибутку в контексті ціноутворення. Обґрунтований вибір способу обліку цільового прибутку при встановленні тарифів на послуги проживання в готелі. Дані рекомендації щодо вдосконалення методів розподілу постійних витрат і цільового прибутку між окремими категоріями номерного фонду готелю. Ключові слова: ціна, метод ціноутворення, рентабельність послуг, рентабельність продажів, цільовий прибуток, постійні витрати.
The peculiarities, merits and demerits of existing methodological approaches to the fixing of the prices on hotel residence are considered in the article. An aggregative algorithm of realization of the method of the reverse pricing developed by the author is presented. Up-to-date approaches to the accounting of the target profit in connection with the pricing are researched. The choice of the accounting method of the target profit, while fixing the prices on the main hotel service is grounded. The recommendations for improvement of the division method of the fixed costs and target profit between the separate categories of the numbered fund are given. Key words: price, pricing method, profitability of service, profitability of sales, target profit, fixed costs.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5733
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.