Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5735
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Т.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T10:13:53Z | - |
dc.date.available | 2016-01-12T10:13:53Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Щербан, Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач [Текст] / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 192–195. – Бібліогр.: с. 195 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5735 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети. Ключові слова: навчальна задача, мислення, мислительна активність, категоріальний характер, провідна ідея, образ. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the process of teacher thinking. The thinking of a teacher is categorical and expresses itself in understanding and mastering of educational information. Making more active of teacher and pupil thinking is fulfilled by the creation of the leading idea connected with the development of his/her intellectual potential. Ideas have been inculcated into constructive scheme which shows the way of inculcation of specific idea of the intellectual potential of the pupil transforms into operative form of the system of situations which are intermediate on the way to the goal. Key words: teaching task, thinking, thinking activity, categorical character, leading idea, form. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчальна задача | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | мислительна активність | uk |
dc.subject | категоріальний характер | uk |
dc.subject | провідна ідея | uk |
dc.subject | образ | uk |
dc.title | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв’язання навчальних задач | uk |
dc.title.alternative | To the issue of specifics of cognitive activity of a teacher in the process of performing teaching tasks | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.pdf | 158.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.