Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5735
Название: Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв’язання навчальних задач
Другие названия: To the issue of specifics of cognitive activity of a teacher in the process of performing teaching tasks
Авторы: Щербан, Т.Д.
Ключевые слова: навчальна задача, мислення, мислительна активність, категоріальний характер, провідна ідея, образ
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Щербан, Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач [Текст] / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 192–195. – Бібліогр.: с. 195 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети. Ключові слова: навчальна задача, мислення, мислительна активність, категоріальний характер, провідна ідея, образ.
The author of the article has considered the process of teacher thinking. The thinking of a teacher is categorical and expresses itself in understanding and mastering of educational information. Making more active of teacher and pupil thinking is fulfilled by the creation of the leading idea connected with the development of his/her intellectual potential. Ideas have been inculcated into constructive scheme which shows the way of inculcation of specific idea of the intellectual potential of the pupil transforms into operative form of the system of situations which are intermediate on the way to the goal. Key words: teaching task, thinking, thinking activity, categorical character, leading idea, form.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5735
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.