Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57365
Title: | Формування національної та громадянської свідомості здобувачів початкової освіти засобами педагогічного краєзнавства |
Other Titles: | The formation of national and civic consciousness of the recipients of primary education by means of pedagogical local history |
Authors: | Ваколя, Зоряна Михайлівна Гринько, В. Матіяш, В. |
Keywords: | Ключові слова: національна та громадянська свідомість, засоби педагогічного краєзнавства, патріотизм, краєзнавчі гуртки. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Гринько В., Матіяш В., Ваколя З. Формування національної та громадянської свідомості здобувачів початкової освіти засобами педагогічного краєзнавства. / В. Гринько, В. Матіяш, З. Ваколя // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 51. – С. 474-481. |
Abstract: | Стаття присвячена розробленню шляхів удосконалення засобів педагогічного краєзнавства, які використовуються в формуванні національної та громадянської свідомості молодших школярів. Актуальність проведеного дослідження зумовлена важливістю виховання в підростаючого покоління ціннісного відношення до людини, сім'ї, Батьківщини, готовності діяти самостійно, вміння відстоювати свою позицію. |
Description: | DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-73 |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57365 |
ISSN: | 2308-4855 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ.pdf | 347.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.