Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЗубак, Ніколетта-
dc.date.accessioned2024-01-10T11:06:25Z-
dc.date.available2024-01-10T11:06:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГодя І., Корсак Р., Зубак Н. Використання інтернет-ресурсів у діяльності готельно-ресторанних комплексів.озвиток су часної освіти і н ауки: результати, проблеми, перспективи. Том ХV: Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів / [Р ед .: ҐжесякҐжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – ХерсонХерсон: Посвіт , 2023. С. 177-179uk
dc.identifier.issn978-617 -80038003-18 -0-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57381-
dc.descriptionСьгодні, активно використовують такі способи просування інформації про послуги готельно-ресторанного комплексу: 1. Оновлюються спеціальні пропозиції на сайті «Booking», додаючи туди святкові пакети. Це досить хороший спосіб розповісти про особливі пропозиції, так як гості часто звертають на них увагу; 2. Діляться святковими спеціальними пропозиціями на сторінках в популярних соціальних мережах – «Facebook», «Instagram». У такий спосіб за діяльністю готелю можуть стежити потенційні гості, поширювати інформацію про пропозиції серед своїх друзів і знайомих; 3. Публікують пости в «Google+», присвячені пропозиціям. Не дивлячись на низьку популярність мережі «Google+» в нашій країні, її основна перевага полягає в підвищенні значущості готельного сайту для пошукової системи «Google» і вплив на відображення інформації на сторінці результатів пошуку. Все, що публікується на сторінці «Google+» вважається посиланням на оригінальний пост.uk
dc.description.abstractМенеджери закладів готельно-ресторанного бізнесу турбуються про рекламу в інтернеті. Систематично здійснюється пошук нових місць для реклами – це туристичні сайти, пошукова система «Google» та різні соціальні мережіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ, ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ КОМПЛЕКСИuk
dc.titleВикористання інтернет-ресурсів у діяльності готельно-ресторанних комплексівuk
dc.title.alternativeВикористання інтернет-ресурсів у діяльності готельно-ресторанних комплексівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.