Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57385
Title: | Принципи конструювання ідентичності англомовного дитячого поета |
Other Titles: | The principles of the construction of the identity of the english-language children’s poet |
Authors: | Пікалова, А. О. |
Keywords: | ідентичність, дитячий поет, конструювання, принцип емерджентності, принцип позиціонування, принцип індексальності, identity, children’s poet, construction, emergence principle, positionality principle, indexicality principle |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Пікалова, А. О. Принципи конструювання ідентичності англомовного дитячого поета / А. О. Пікалова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 2, Вип. 3. – С. 25–31. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр: с. 31 (27 назв) |
Series/Report no.: | Закарпатські філологічні студії; |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на конструйованій сутності ідентичності дитячого поета. У роботі висвітлені принципи конструювання ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз. Принцип емерджентності актуалізує ідентичність дитячого поета як результат самовизначення, що призводить до успішної життєвої і професійної реалізації особистості автора. Принцип позиціонування надає можливості окреслити мовленнєвий портрет поета, що охоплює різні ролі в процесі інтеракції. Принцип індексальності модифікує позиції ідентичності поета до дітей, поміж яких виокремлюють епістемічну, афективну, емотивну, оцінну й інтеракційну позиції. The article focuses on the constructed essence of the identity of the children’s poet. The paper reveals the principles of the construction of the identity of such an English-language children’s poet as Theodore Seuss Geisel / Dr. Seuss. The emergence principle actualizes the identity of the children’s poet because of self-determination, which leads to a successful life and professional realization of the author’s personality. The positionality principle provides an opportunity to define the portrait of the poet, which covers various roles in the process of interaction. The indexicality principle modifies the positions of the poet's identity in relation to children. Among these positions there are epistemic, affective, emotional, evaluative, and interaction ones. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57385 |
ISSN: | 2524-0390 |
Appears in Collections: | Закарпатські філологічні студії Випуск 3 Том 2 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРИНЦИПИ КОНСТРУЮВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf | 275.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.