Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57432
Title: Казка як жанр літератури для дітей: текст-типологічне дослідження
Other Titles: Fairy tale as the genre of children’s literature: text-typological issue
Authors: Цапів, А. О.
Keywords: казка, тип тексту, література для дітей, сюжет, композиція, fairy tale, type of the text, literature for children, plot, composition
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Цапів, А. О. Казка як жанр літератури для дітей: текст-типологічне дослідження / А. О. Цапів // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 2, Вип. 3. – С. 58–62. – Рез. укр., анл. – Бібліогр: с. 62 (19 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті з'ясовано основні функції дитячої літератури: дидактичну, латентну, розважальну. Вивчено вікові особливості художніх текстів для дітей, зокрема висвітлено питання щодо юридичного та психологічного віку дитини; систематизовано текст-типологічні властивості казки як жанру, виявлено специфіку класифікації казок, сюжетно-композиційну структуру, систему персонажів.
The article focuses on main functions of the literature for children: didactic, latent, advertising. It deals with the age specifics of literature for children. It reveals judicial and psychological children’s age; text-typological properties of the genre of the fairytale. The main classifications of the fairy tales have been demonstrated. The peculiarities of the plot and compositional structure, the system of literary characters have been high lightened.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57432
ISSN: 2524-0390
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 3 Том 2 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КАЗКА ЯК ЖАНР ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ.pdf218.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.