Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57480
Title: Вплив глобалізації на маркетингову діяльність підприємств АПК України
Authors: Єранкін, Олександр Олександрович
Keywords: глобалізація, маркетинг, еволюція маркетингу, концепції маркетингу, проблема довгострокового періоду, глобальне потепління, продовольча проблема, аграрна політика
Issue Date: 2007
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Єранкін, О. О. Вплив глобалізації на маркетингову діяльність підприємств АПК України/ О. О. Єранкін // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22.Ч. 3. – С.185-192. – Бібліогр.:с.192 (28 назв).
Abstract: Стаття присвячена проблемам впливу глобалізації на формування сучасних маркетингових страте­гій підприємств АПК України. Зокрема розглянуто три аспекти прояву глобалізації в агробізнесі України: формування маркетингових стратегій на основі сучасних концепцій маркетингу, що викли­кано його еволюцією та впливу глобалізаційних явищ; врахування глобальних тенденцій розвитку сільського господарства в світі (виробництво біопалива, глобальне потепління, зростання плато­спроможного населення на Землі); врахування наслідків аграрної політики різних країн світу.
Description: https://drive.google.com/file/d/1uBkYkMHbHdN8lPEecGziINvBm7dOqMa7/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57480
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.