Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57480
Назва: Вплив глобалізації на маркетингову діяльність підприємств АПК України
Автори: Єранкін, Олександр Олександрович
Ключові слова: глобалізація, маркетинг, еволюція маркетингу, концепції маркетингу, проблема довгострокового періоду, глобальне потепління, продовольча проблема, аграрна політика
Дата публікації: 2007
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Єранкін, О. О. Вплив глобалізації на маркетингову діяльність підприємств АПК України/ О. О. Єранкін // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22.Ч. 3. – С.185-192. – Бібліогр.:с.192 (28 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам впливу глобалізації на формування сучасних маркетингових страте­гій підприємств АПК України. Зокрема розглянуто три аспекти прояву глобалізації в агробізнесі України: формування маркетингових стратегій на основі сучасних концепцій маркетингу, що викли­кано його еволюцією та впливу глобалізаційних явищ; врахування глобальних тенденцій розвитку сільського господарства в світі (виробництво біопалива, глобальне потепління, зростання плато­спроможного населення на Землі); врахування наслідків аграрної політики різних країн світу.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1uBkYkMHbHdN8lPEecGziINvBm7dOqMa7/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57480
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.