Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5756
Title: Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи
Other Titles: Аcseologic foundations of professional training of fututre specialist for the primary school
Authors: Безбородих, Світлана Миколаївна
Keywords: аксіологічний підхід, цінність, ціннісні орієнтації
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Безбородих, С. М. Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи [Текст] / С. М. Безбородих // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 21–23. – Бібліогр.: с. 23 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що при побудові навчального процесу з педагогічної точки зору необхідно насамперед визначити ієрархію основних життєвих і професійних цінностей, з’ясувати їхній вплив на процес формування особистості під час навчання. Адже саме в студентському віці відбувається перегляд ціннісно-духовних категорій та аксіологічна переорієнтація. Значення аксіологічного підходу до підготовки спеціаліста полягає в орієнтації професійної освіти на формування в студентів системи загальнолюдських і професійних цінностей, що визначають їхнє ставлення до світу, до своєї діяльності, до самого себе як людини і професіонала. Тому метою статті є розглянути сутність аксіологічного підходу, як основи професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи. Визначено, що аксіологічний підхід передбачає спрямованість майбутніх фахівців початкової школи на пошук найбільш оптимальних шляхів досягнення мети в педагогічній діяльності; орієнтацію особистості на набір певних професійних цінностей; формування здатності до постійного саморозвитку. Ключові слова: аксіологічний підхід, цінність, ціннісні орієнтації.
The topicality of the material, stated in article, is conditioned with the fact that it is necessary in the learning process to de ne  rst of all from a pedagogical point of view the hierarchy of basic human and professional values, to determine their in uence on the process of prsonality formation during the study. It is in the student age when the revision of values and spiritual categories and axiological reorientation take place. The value of the axiological approach for the training of a specialist is in the direction of vocational education to the formation in students of human and professional values that de ne their relationship to the world, its activity, to himself as a person and professional. Therefore, the purpose of the article is to examine the nature of the axiological approach as a basis for training future specialists in elementary school. De nitely, the axiological approach provides direction for future professionals Keywords: axiological approach, value, value orientation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5756
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.