Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5759
Title: Організаційно-дидактичні засади професійної підготовки майбутніх учителів старшої школи в США
Other Titles: Organisational-didactic foundations of professional training of future teachers of the secondary school in the USA
Authors: Бідюк, Наталя Михайлівна
Keywords: вчитель старшої школи, стандарти, принципи, зміст, технології, портфоліо, супервізія, практика
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Бідюк, Н. М. Організаційно-дидактичні засади професійної підготовки майбутніх учителів старшої школи в США [Текст] / Н. М. Бідюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 24–26. – Бібліогр.: с. 26 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто організаційні і дидактичні умови професійної підготовки майбутніх учителів старшої школи в системі педагогічної освіти США. Особлива увага приділена формуванню змісту підготовки та використанню інноваційних педагогічних технологій. Ключові слова: вчитель старшої школи, стандарти, принципи, зміст, технології, портфоліо, супервізія, практика.
The author of the article has considered the organisational and didactic basics of future high school teachers’ professional training in the USA education system. Special attention has been paid to the content formation and the usage of innovative pedagogical technologies. Key words: high school teacher, standards, principles, content, technologies, portfolio, supervision, practice.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5759
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.