Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлик, Х.Б.-
dc.date.accessioned2016-01-13T08:53:04Z-
dc.date.available2016-01-13T08:53:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПавлик, Х. Б. Теоретичні та практичні аспекти маркетингу гостинності : на прикладі міста Лева / Х. Б. Павлик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 139–142. – Бібліогр.: с. 141–142 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5762-
dc.description.abstractУ статті пояснено відмінність між класичним тлумаченням туристичного маркетингу та маркетингом гостинності. Автором проаналізовано поточну ситуацію із використання маркетингу гостинності у місті Львові та виявлено проблеми, вирішення яких дозволить підвищити не лише рівень відвідуваності міста, але й кількість позитивних відгуків та повторних візитів. Обґрунтовано, що надання якісних послуг та формування лояльності є необхідною умовою міжнародної конкурентоспроможності туристичного Львова. Ключові слова: маркетинг гостинності, лояльність, Львів (місто Лева).uk
dc.description.abstractThis article outlines the difference between the classical interpretation of tourism marketing and hospitality marketing. Based on the analysys of the current usage of hospitality marketing in Lviv, author provides possible solutions which will improve not only the level of tourist attendance, but also the amount of positive feedback and repeat visits. It is shown that the provision of quality service and loyalty are the basic conditions for international competitiveness of Lviv as the tourist city. Key words: hospitality marketing, loyalty, Lviv (city of Lions).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмаркетинг гостинностіuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectЛьвів (місто Лева)uk
dc.titleТеоретичні та практичні аспекти маркетингу гостинності: на прикладі міста Леваuk
dc.title.alternativeHospitality marketing in the city of Lions: theoretical and practical aspectsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.