Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5762
Назва: Теоретичні та практичні аспекти маркетингу гостинності: на прикладі міста Лева
Інші назви: Hospitality marketing in the city of Lions: theoretical and practical aspects
Автори: Павлик, Х.Б.
Ключові слова: маркетинг гостинності, лояльність, Львів (місто Лева)
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Павлик, Х. Б. Теоретичні та практичні аспекти маркетингу гостинності : на прикладі міста Лева / Х. Б. Павлик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 139–142. – Бібліогр.: с. 141–142 (11 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті пояснено відмінність між класичним тлумаченням туристичного маркетингу та маркетингом гостинності. Автором проаналізовано поточну ситуацію із використання маркетингу гостинності у місті Львові та виявлено проблеми, вирішення яких дозволить підвищити не лише рівень відвідуваності міста, але й кількість позитивних відгуків та повторних візитів. Обґрунтовано, що надання якісних послуг та формування лояльності є необхідною умовою міжнародної конкурентоспроможності туристичного Львова. Ключові слова: маркетинг гостинності, лояльність, Львів (місто Лева).
This article outlines the difference between the classical interpretation of tourism marketing and hospitality marketing. Based on the analysys of the current usage of hospitality marketing in Lviv, author provides possible solutions which will improve not only the level of tourist attendance, but also the amount of positive feedback and repeat visits. It is shown that the provision of quality service and loyalty are the basic conditions for international competitiveness of Lviv as the tourist city. Key words: hospitality marketing, loyalty, Lviv (city of Lions).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5762
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ ГОСТИННОСТІ.pdf244.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.