Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5766
Title: Соціалізація учнівської молоді як предмет науково-педагогічних досліджень
Other Titles: Socialisation of the pupil youth as a subject of scientific-pedagogic researches
Authors: Возна, Юлія Володимирівна
Keywords: соціалізація, соціальний досвід, концепції соціалізації, види соціалізації, саморозвиток, самореалізація, самовдосконалення особистості
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Возна, Ю. В. Соціалізація учнівської молоді як предмет науково-педагогічних досліджень [Текст] / Ю. В. Возна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 31–33. – Бібліогр.: с. 33 (19 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті автор висвітлює проблему соціалізації учнівської молоді у сучасній педагогічній науці, аналізує теоретичні і практичні напрацювання вітчизняних та зарубіжних дослідників з проблеми соціалізації, розкриває концепції, види та механізми соціалізації особистості. Ключові слова: соціалізація, соціальний досвід, концепції соціалізації, види соціалізації, саморозвиток, самореалізація, самовдосконалення особистості.
In the article the author has considerd the problem of socialization of young people in present pedagogical science, has analyzed the theoretical and practical achievements of Ukrainian and foreign researchers in socialization problems, concepts, the types and mechanisms of person socialization. Key words: socialization, social experience, concepts of socialization, types of socialization, self development, self realization, self improvement of personality.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5766
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.