Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57686
Название: Поняття та сутність кінематографічного твору як об’єкта правової охорони в авторському праві
Другие названия: The concept and essence of a cinematographic work as an object of legal protection in copyright law
Авторы: Черевко, Павло Павлович
Ключевые слова: авторське право, кінематографічний твір, ознаки, структура, правова охорона, copyright, cinematographic work, signs, structure, legal protection
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Черевко П. П. Поняття та сутність кінематографічного твору як об’єкта правової охорони в авторському праві / П. П. Черевко // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2023. №2. - С. 150-155. URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/282655/276846
Краткий осмотр (реферат): У даній статті автор розкриває юридичну природу та сутність кінематографічного твору як об’єкта авторського права. Відзначається, що сучасне законодавство України не має законодавчої дефініції кінематографічного твору, але в Законі України «Про авторське право і суміжні права» пропонується визначення аудіовізуального твору, який не може бути ототожнений із кінематографічним твором. Звертається увага, що багато важливих міжнародних нормативно-правових документів у сфері захисту авторських прав оперують поняттям кінематографічні твори та дають його визначення (Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів, Європейська конвенція про спільне кінематографічне виробництво тощо). Ряд зарубіжних країн також володіють законодавчою дефініцією кінематографічних творів (Канада, Франція тощо). На підставі існуючих у доктрині права інтелектуальної власності визначень кінематографічних творів, їх авторсько-правових характеристик та чинного законодавства України, пропонується виокремлювати загальні та спеціальні ознаки кінематографічних творів. Перші проявляються у всіх творах, у тому числі й кінематографічних, а останні предметно розкривають сутність кінематографічних творів.
In this article, the author reveals the legal nature and essence of a cinematographic work as an object of copyright. It is noted that the current legislation of Ukraine does not have a legislative definition of a cinematographic work, but the Law of Ukraine “On Copyright and Related Rights” proposes a definition of an audiovisual work, which cannot be equated with a cinematographic work. It should be noted that many important international legal documents in the field of copyright protection operate with the concept of cinematographic works and give its definition (Bern Convention for the Protection of Literary and Artistic Works, European Convention on Joint Cinematographic Production, etc.). A number of foreign countries also have a statutory definition of cinematographic works (Canada, France, etc.). On the basis of definitions of cinematographic works existing in the doctrine of intellectual property law, their copyright characteristics and the current legislation of Ukraine, it is proposed to distinguish general and special features of cinematographic works. The former are manifested in all works, including cinematographic works, and the latter objectively reveal the essence of cinematographic works.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57686
Располагается в коллекциях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 2 2023
Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поняття та сутність кінематографічного твору.pdf220.07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.