Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаляр, Любов Василівна-
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-01-28T12:14:27Z-
dc.date.available2015-01-28T12:14:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаляр, Л. В. Формування полікультурної компетентності студентів – майбутніх учителів-словесників засобами літературного краєзнавства [Текст] / Л. В. Маляр, М. І. Кухта // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 117–119. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 119 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/576-
dc.descriptionIn the article the particular facts of literary regional ethnography have been considered, the purposeful using of which in the educational process serves as means of students’ multicultural competence forming. Key words: multicultural competence of pedagogue, literary regional ethnography.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються окремі літературно-краєз- навчі факти, цілеспрямоване використання яких у навчально- виховному процесі є засобом формування полікультурної ком- петентності студентів – майбутніх вчителів-словесників. Ключові слова: полікультурна компетентність педаго- га, літературне краєзнавство.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectполікультурна компетентність педагогаuk
dc.subjectлітературне краєзнавствоuk
dc.titleФормування полікультурної компетентності студентів – майбутніх учителів-словесників засобами літературного краєзнавстваuk
dc.title.alternativeForming the polycultural competence of students – future teachers of language and literature by means of literary folk-loreuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.