Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5770
Назва: Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога
Інші назви: Contemporary scientific approaches to the analysis of the teacher’s professional development
Автори: Вознюк, Олександр Васильович
Ключові слова: професійний розвиток педагога, сучасні педагогічні підходи, модель професійно-педагогічного розвитку, громадянський розвиток особистості педагога-професіонала
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Вознюк, О. В. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога [Текст] / О. В. Вознюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 33–36. – Бібліогр.: с. 35 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Розглядаються сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога, що постають теоретико-методологічним підґрунтям для узагальнення теорії і практики зазначеного процесу. Це відкриває перспективу побудови його цілісної моделі, яка має реалізовувати психолого-педагогічну програму дослідження феномена громадянського розвитку особистості педагога-професіонала, котра передбачає поєднання в одному теоретико-методологічному полі трьох цілей розвитку людини – особистості, професіонала і громадянина. Ключові слова: професійний розвиток педагога, сучасні педагогічні підходи, модель професійно-педагогічного розвитку, громадянський розвиток особистості педагога-професіонала.
Contemporary scienti c approaches to the analysis of the teacher's professional development have been examined, being the theoretical and methodological basis for theory and practice generalization of the mentioned process, that opens the prospect of constructing its integral model which must realize the psychological and pedagogical program researching into the phenomenon of citizen development of the professional teacher's personality, that foresees the uni cation in one theoretical and methodological  eld of the three aims of the development of a man – that of a personality, professional and citizen. Key words: professional development of the teacher, contemporary pedagogical approaches, the model of professional and pedagogical development, citizen development of professional teacher's personality.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5770
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.