Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5783
Назва: Методологічні підходи до оцінки підприємств з позиції управління їх вартістю
Інші назви: Methodological approaches to estimation of enterprises from position of management by their cost
Автори: Сарапіна, О.А.
Ключові слова: методологія, оцінка, вартість підприємства, справедлива (ринкова) вартість, реструктуризація
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сарапіна, О. А. Методологічні підходи до оцінки підприємств з позиції управління їх вартістю / О. А. Сарапіна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 179–183. – Бібліогр.: с. 183 (7 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати вивчення методологічних підходів до оцінки підприємств з позиції управління їх вартістю. Наведено сучасну концепцію управління вартістю підприємства й методи її оцінки зорієнтовані на визначення й управління ринковою вартістю. Звернено увагу на переваги BSC , що дає можливість оцінити підприємство з погляду клієнтів і акціонерів. Розглянуто типи вартості підприємств і їх постійних активів відповідно до національних стандартів. Ключові слова: методологія, оцінка, вартість підприємства, справедлива (ринкова) вартість, реструктуризація.
In the article the results of study of methodological approaches are resulted to estimation of enterprises from position of management by their cost. Modern conception of management by the cost of enterprise is resulted and the methods of its estimation are orientated on determination and management by a market value. Appeal attention on the BSC advantages, that enables to estimate an enterprise from point of clients and shareholders. The types of cost of enterprises and their permanent assets are considered in accordance with national standards. Key words: methodology, assessment, enterprise value, fair (market) value, reorganization.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5783
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ПІДПРИЄМСТВ З ПОЗИЦІЇ.pdf309.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.