Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛилик, Ірина-
dc.date.accessioned2024-01-30T09:47:37Z-
dc.date.available2024-01-30T09:47:37Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛилик, І. Періодизація розвитку маркетингу в Україні/ І. Лилик // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 28-33. – Бібліогр.: с. 33 (11 назв).uk
dc.identifier.issn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58048-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Ui8wjHhmkXWWuuhaspW_a6yOHgMLnQF4/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті наводиться періодизація розвитку маркетингу в Україні. Проаналізовані дослідження українських, російських та американських науковців. Наведено власні часові рамки періодів та запропоновано власну періодизацію спираючись на розуміння основних факторів, що визначали особливість кожного періоду: домаркетинговий період (до 1991 року), період зародження маркетингу, який ми пропонуємо називати періодом інтуїтивного маркетингу (1991 - 1998); - період активного впровадження маркетингу 1998 (де­фолт в Росіі) - 2000 рік; період становлення маркетингу 2000-2003 р.; період фахового, психотемпорального та латерального маркетингу в Україні можна виділити з 2003 по теперішній час.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectперіоди розвитку маркетингу в Україніuk
dc.subjectфактори періодів маркетингуuk
dc.titleПеріодизація розвитку маркетингу в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.