Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58048
Назва: Періодизація розвитку маркетингу в Україні
Автори: Лилик, Ірина
Ключові слова: маркетинг, періоди розвитку маркетингу в Україні, фактори періодів маркетингу
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Лилик, І. Періодизація розвитку маркетингу в Україні/ І. Лилик // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 28-33. – Бібліогр.: с. 33 (11 назв).
Короткий огляд (реферат): В статті наводиться періодизація розвитку маркетингу в Україні. Проаналізовані дослідження українських, російських та американських науковців. Наведено власні часові рамки періодів та запропоновано власну періодизацію спираючись на розуміння основних факторів, що визначали особливість кожного періоду: домаркетинговий період (до 1991 року), період зародження маркетингу, який ми пропонуємо називати періодом інтуїтивного маркетингу (1991 - 1998); - період активного впровадження маркетингу 1998 (де­фолт в Росіі) - 2000 рік; період становлення маркетингу 2000-2003 р.; період фахового, психотемпорального та латерального маркетингу в Україні можна виділити з 2003 по теперішній час.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Ui8wjHhmkXWWuuhaspW_a6yOHgMLnQF4/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58048
ISSN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.