Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМікула, Н. А.-
dc.contributor.authorДейнека, О. І.-
dc.date.accessioned2024-01-30T11:10:55Z-
dc.date.available2024-01-30T11:10:55Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМікула, Н. А. Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництві/ Н. А. Мікула, О. І. Дейнека // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 34-36. – Бібліогр.: с. 36 (8 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Aka3xubp9p725sc15ENaUXOKH8wsv-Gm/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРозглядається питання використання сучасних, технологій управління територіями, а саме - маркетингу регіонів у транскордонному співробітництві. З метою пошуку нових шляхів підвищення іміджу регіонів України та їх просування у світовому співтоваристві узагальнюється світовий досвід використання маркетингових технологій спільного просування транскордонних регіонів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectмаркетинг регіонуuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectєврорегіонuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleВикористання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництвіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.