Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051
Назва: Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництві
Автори: Мікула, Н. А.
Дейнека, О. І.
Ключові слова: маркетинг регіону, транскордонне співробітництво, єврорегіон, маркетингова стратегія
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Мікула, Н. А. Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництві/ Н. А. Мікула, О. І. Дейнека // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 34-36. – Бібліогр.: с. 36 (8 назв).
Короткий огляд (реферат): Розглядається питання використання сучасних, технологій управління територіями, а саме - маркетингу регіонів у транскордонному співробітництві. З метою пошуку нових шляхів підвищення іміджу регіонів України та їх просування у світовому співтоваристві узагальнюється світовий досвід використання маркетингових технологій спільного просування транскордонних регіонів.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Aka3xubp9p725sc15ENaUXOKH8wsv-Gm/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051
ISBN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.